Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Det er slettes ikke sikkert man får svære unger selvom man slurver med kostholdet. Jeg er elendig. Spiser en del godis. Dårlig med mat også. Syns det er vanskelig å spise om dagen da jeg har total mangel på matlyst. Har konstant dårlig samvittighet og er redd for å få en svær unge. Men det er vel sikkert at dårlig kosthold ikke beviselig gir svære barn...kanskje... Leste nettopp at Jeanette Roede fikk en baby på over 4300 gram nå...hmmm...og hun kan umulig ha slurvet med kostholdet....en tanke bare.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg tror at det har med gener om ungen blir svær, eller ikke. Har hørt at dersom mor, og/el far hadde høy fødselsvekt, så er det større sjangs for at ungen blir stor. Og dersom ungen har anlegg, blir den kanskje større dersom mor har dårlig kosthold, og spiser mye fet mat?? Nei, ikke godt å vite. Jeg prøver å spise sunt, men når kroppen skriker etter en skikkelig stor hamburger, så er det ikke alltid så lett å unngå den ;o)
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg håper for all del ikke fødselsvekten er "arvelig" etter mor.. Jeg var nemlig 5300 da jeg ble født... Skikkelig bolle! Manen var under 2500, så jeg håper på en mellomting.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå