Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Det er jo anbefalt å ha ny madrass til baby. Det er greit nok. Noen som har erfaring med Svane sin babymadrass til sprinkelseng? Eventuelt hva koster den? Har en madrass fra før, skal vi bare kaste den da? Går jo ikke an å rense den eller noe. Føles litt kjipt å kaste den liksom. Men...som sambo sier, han er ikke interessert i å gi den bort/sende den på loppern når han vet at det er 8 ganger større fare for krybbedød ved bruk av "gammel" madrass. Men på en annen side....det er jo ikke alle som har flust med penger og kan kjøpe nytt hele tiden. Det er jo en fin springfjærmadrass med overmadrass. Hmm...ganske vanskelig.
Smellt P. Tjukka Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg kommer til å bruke madrassen fra første mann ! Dette er en fibermadrass med overmadrass ! Jeg skal vaske overmadrassen og lufte fibermadrassen godt ! Jeg vet det ikke er gulpet eller spydd , tisset eller bæsjet i denne madrassen ! Det var forøvrig skumgummimadrasser som det ble advart mot pga. avgasser når jeg gikk med nr 1 ! Så jeg anser det å bruke madrassen på nytt som ufarlig ! Har prøvd å lese på foreningen mot krybbedød , men fant ingen fakta !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå