Gå til innhold

mange som blir med gubben ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var selv med i går, var ute hele natta - dø og pine å trøtt, selv om jeg var klinkende rdru-nesten "fyllesjuk"!

mange som blir med eller? Kanskje en sjelden gang i begynelsen av svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å være med.

Ofte går kjæresten og jeg på bar/pub bare vi to også, han tar noen øl og jeg noen eplemost eller munkholm.

Veldig hyggelig:-)

Pleier å være hjemme sånn 01-02, så kan vel ikke kalle det sånn superrangling..

Jeg har vært i god form hele tida (uke 24 nå) så det har nok litt med det å gjøre. Skjønner jo at folk ikke orker hvis de er kvalme og dårlige.

Skrevet

vae slik i mitt forrige svangerskap også, men nå har vo jo en.

var med i går jeg da, kom vel hjem kvart på 5 (gamel tid)

ble lit seint... og gubben sovna i stolen...

Men det er koz å bli ,ed på pub - enig i den :)

Skrevet

Uff nei, orker ikke en gang tanken på fulle folk. Men så flyr ikke kjæresten så mye ute heller, så det er egentlig ikke noe tema ;)

Skrevet

Jeg liker ikke å gå på byen til vanlig, så jeg gidder ihvertfall ikke være med nå som jeg er gravid. Men nå er samboer nesten aldri på byen da, så problemstillingen kommer ikke så ofte opp. En og annen fest kan jeg sikkert bli med på hvis det blir sånn at jeg orker å være oppe til lengre enn 21.30. Men generelt liker jeg ikke være sammen med fulle folk når jeg ikke drikker selv, og som gravid syns jeg det ikke er noe trivelig med fyll og natterangel i det hele tatt.

Skrevet

Jeg tør rett og slett ikke gå ut når jeg er helt edru jeg..Kan ikke noe for det men.. Greit om jeg har tatt meg ett par halvlitere på forhånd. Har vel egentlig bestandig vært sånn. Litt ergelig syns jeg at jeg ikke tør det:(

Så nå er jeg hjemme og koser meg. Typen er bare hjemme og, selv om han får lov og gå ut om han føler for det

Skrevet

Vi pleier å gå på ganske rolige steder der folk kommer for å prate eller høre på ok musikk. Egentlig slutta å gå på "vanlige" utesteder for flere år sida.

Kjæresten min drikker seg egentlig aldri full, så det er heldigvis ikke noe problem.

Synes det er kosli å holde litt på de tingene vi har pleid å gjøre sammen før også i svangerskapet. Blir jo andre boller etter jul...! :-D

Skrevet

Jeg blir ikke med. Synes det ser teit ut med gravide folk på byen. Andre som er der vet jo ikke at jeg ikke drikker. Men jeg kan selv tenke meg åssen jeg ville reagert om jeg så en som var gravid ute på byen en fredag eller lørdagskveld.

Dessuten er jeg såpass ung, at det ville blitt spredd rykter om meg om jeg gjorde det, så jeg holder meg hjemme :) Skal jeg ut så sent er det fordi vi skal på kino :)

Skrevet

Synes du det ser teit ut??!

Tenker du da på utesteder med høy musikk, masse sjekking og dansing etc?

Da er jeg litt mer med, men på vanlige små barer/puber er det jo ikke høy musikk og svært lite fulle folk.

Du bor kanskje på et mindre sted siden du er redd for rykter?

Jeg bor i Oslo - masse mager ute her i alle fall, og alle jeg ser drikker enten brus eller har ei flaske munkholm, så jeg bekymrer meg ikke for rykter.

Men litt lettere å være anonym her da.

Ofte opplever jeg derimot at folk er positive, spesielt de som jobber ute. Spør ofte om de skal lage noe alkoholfritt spesielt til meg og sånn. Men så går jeg på koselige steder sammen med kjæresten min. Ikke så stor mage enda da, så det blir nok mindre etterhvert som den vokser!

Skrevet

Syntes faktisk ikke det var så ille jeg da, man kan ha det veldig moro selv uten alkohol.

Men er enig i at det beste en en stille pub der det ikke er noe skikkelig fyll, for DET er irriterenes. Men de kan jo bli litt morsomme og da, når de blir litt brisne.

Merka at jeg faktisk syntes det var helt ok å bli med, bare det ikke blir for mye, spes nå før jeg har fåt synlig mage.

Skrevet

Forresten, er ikke slik at vi er ute hele tiden,, har en sønn også. Men er godt å komme seg ut av og til! -selv når man er gravid

Skrevet

Vi går skjelden ut, men de gangen vi går ut så går vi sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...