Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Hei:-) Ser du svarte på ang svak strek...fikk ikke direkte beskjed av legen min at det kan være svak strek pga feil med "fosteret", men har tenkt mine tanker om det... Ser du har hatt 2sa, hadde en sa nå for ca 2 mnd siden og en mens i mellom nå, så er i 2pp etter vi mista...venter selvfølgelig på at TR IKKE skal komme denne perioden;-) Tok det lang tid for deg å bli gravid igjen etter 1. sa???Og hvordan syns du mensen var første gang etter sa? litt annerledes for min del, men ikke mye forskjell....bare en venninne som plumsa ut her om dagen: "sikker på at alt har kommet ut da...????" så begynner så klart å tenke litt... *klem*
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Hei Deg&meg&lillenurk??? =) Er det meg du spør? Jeg heter Kristin uten e. Rekner med at det er meg i og med at resten av nicket stemmer, så jeg bare svarer jeg... Har ingen barn fra før, så da jeg ble gravid i aug, var det min første gang.. Litt om mine siste 2 mnd; 21. aug - testet positivt for første gang og var i himmelen 22. aug - begyntet å blø, og fikk konstatert sa (blødde av og på i 3 uker) 4. sep - ny EL 14. sep - testet positivt igjen, men var veldig usikker på om det var "gammelt" hcg, eller ny graviditet 15. sep - blødde i 4 dager, så helt slutt på blødning, men masse gravtegn 4. okt - begynte igjen å blø, også denne gangen kun i 3-4 dg. Denne dagen ble testene negative, og legen konstaterte ny sa. Som du ser så har jeg ikke hatt skikkelig mens siden før 1. graviditet i aug. Har hatt 3 blødninger, men dette er mer blødninger i forbindelse med SA'ene. Etter den første SA'en hadde jeg jo ikke mensen, som sagt. Gikk rett over på EL. Har hørt om maaaange som opplever det likt. Hadde ny EL nå den 20.okt, og har jo i grunnen ikke hatt mens i mellomtiden nå heller. Sist jeg blødde, var jo i forbindelse med min 2. SA. Du skal IKKE bekymre deg for at ikke alt er kommet ut. Det måtte vært om du plutelig ble veldig dårlig, eller no', og det skriver du jo ingenting om. Vet ikke hvor lant du var på vei, men om det ikke var langt, så bør en jo i hvertfall stole på at kroppen ordner opp! Vi er jo lagte slik... Tror nok at kroppen ville gitt deg beskjed dersom det hadde vært noe galt!! Når har du IKM da?
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Tror kanskje ikke at du har lest, så jeg dytter opp! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå