Gå til innhold

Tips til julebordklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må kjøpe meg nye klær til julebord, men klarer ikke å finne noe. Hvor kjøper dere finklær? Liker ikke å gå med tettsittende, stroppekjole. Har en mage jeg vil skjule og liker å ha noe over skuldrene og ikke for utringet. Og dermed klarer jeg ikke å finne noe som er jeg er fornøyd med. Noen tips? Skulle ønske jeg følte meg vel i finklær. Er av den sporty klær-typen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har funnet fine kjoler som henger løst over magen flere steder :-)

Hvis du liker kjole, da.

Vila er et fint merke. Har det på Neste stopp og taxi, blant annet. B Young, Vero Moda, Oasis....finner som regel noe der :-)

Skrevet

Jeg derimot elsker å pynte meg, men har også en mage å skjule og det antrekket jeg er mest for nøyd med er en sort topp med lange ermer, men åpning fra skuldrene og ned til albuen. Den er litt vid over magen. I tillegg har jeg ett stripete sort skjørt til (med hvite pinstriper) Det er litt trangt øverst, som toppen skjuler, og litt videre og "skjevt" klippet over knærne, går litt nedom knærne. Enkelt og tidløst.

Skrevet

på Risøe der jeg jobber har vi fått inn masse enkle fine kjoler til kun 200, de fleste av disse er ledige rundt magen og kjempe fine:o) de er sånn middels pyntet men kan stæsjes opp med smykker eller skjerf og kule sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...