Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Vi har en minimais nå.. men jeg vil gjerne ha to minimaiser til, men sambo ønsker en til bare... han er ikke helt bestemt da.. hehe.. og tar jo uansett en om gangen ( såsant det ikke blir tvillinger...hehe).. Men tenker hvis det blir sånn at vi kun skal ha to.. Skal jeg virkelig bare få oppleve det her EN gang til?!?! Blir helt trist ved tanken jeg! hehe.. mulig jeg endrer syn når jeg har fått nr to( er ikke gravid enda.. begynner å prøve litt utpå nyåret kanskje)... Har lyst på MANGE MANGE barn egentlig... men ungene skal jo følges opp også.. og har lyst til at ungene mine skal ha "ordentlige" klær og "ordentlig" idrettsutstyr o.l.. Og jeg vil følge opp ungene skikkelig.. ( drømme mamma.. haha... hehe =) ) Men egentlig høres det jo skikklig utakknemlig ut bare.. er jo kjempe glad for at jeg har fått en frisk og rask unge.. og hvis jeg får to friske så er jeg jo også super heldig. Det er jo ikke en selvfølge det... Men.. tror liksom alltid jeg vil "savne" den tredje da.. Hm.. mye rart man skal tenke på..
~sjiraff~ Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Synes også to barn er lite, er vokst opp i en søskenflokk på fire. Men samboer vil bare ha to så dette er nok siste gangen jeg går gravid ja. Men foruftsmessig er to nok med tanke på økonomi og oppfølging på alle mulige måter, også tidsmessig.
Draculababy Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Hei! Så det er ikke bare meg som synes to barn er for lite?! Jeg er så heldig å ha to herlige småtroll, men jeg har veldig lyst på ett lite troll til! For mannen min er det helt uaktuelt, han vil ikke diskutere temaet engang. Jeg føler at vi mangler en i familien liksom, men som du sier så høres jo dette skikkelig utakknemlig ut. En skal jo bare være gla for å ha fått to friske barn! Men jeg kan ikke noe for det, syns liksom at det skal være tre barn i vår familie. Føler at vi har plass til og kjærlighet til nr 3, og tror småtrollene våre hadde vært overlykkelig over å få en liten bror eller søster. Men en kan jo dessverre ikke ta en sånn avgjørelse alene, he he! Lykke til med prøvinga etter nyttår!
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg skal ha en hel bøling minimaiser, har to, og skal få så mange jeg kan. Nå rekker jeg neppe flere enn fem, så biologien setter en naturlig grense til slutt. Eller så kjenner jeg at jeg er ferdig når nr. 3, 4 eller 5 kommer. Vi får se. Mine minimaiser kommer til å få masse og god oppfølgning uansett hvor mange de er. Og de kommer til å være velfødde, rene, varme og glade barn. Som får utvikle seg og dyrke sine interesser når de kommer. Og de skal ikke gå å føle seg som noen stakkarer. Fordi ingen av oss er det. Men vi trenger ikke merkeklær og det nyeste av alt for å føle oss bra. Jeg har heller ikke tenkt å knekke nakken på jobb for at ei skal drive sprangridning og ha egen millionhest, og slalom-utstyr skal gå i arv. For jeg synes det er viktig å ikke lære barna en bruk-og-kast -mentalitet. Det er med på å ødelegge kloden vår. Og vi skal oppføre oss respektfullt mht forbruk når vi tross alt er blant de 6 % rikeste på denne jord.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Akkurat nå har vi bare en liten gutt på 2 år, men personlig har jeg helst lyst å ha 4 stk, men min mann mener 1 holder mer enn nok hittil Maser litt hull i hodet på han, siden jeg har så lyst på fler, men men Får vel vente og se
Frk Vims Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Har den samme følelsen jeg og, men vi har tre da... Ønsker så veldig en liten en til, men akkurat nå synes mannen det er bra som det er... Går litt opp og ned i forhold til hva han mener om saken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå