Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle som sagt på stripping i dag, men jordmora fikk ikkje tak i livmortappen så ho fikk ikkje strippa meg skikkelig

men ho rota inni der, eg begynte å blø og kom slim

tror dere det kanskje kan ha noen effekt likevel?

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Aner ikke.... Men jeg lurer på; gjorde det vondt/var det ekkelt??

Skrevet

når tid kan jeg komme til stripping?er det etter eget ønske eller bare for de som har gått over tiden!?....modningakupunktur kan jeg bare bestille det sånn helt uten videre!?12 dager til termin,,

Skrevet

var litt vondt og ubehagelig ja..kjenner det for å si det sånn :P

ja, det er etter eget ønske, men er ikkje alle som gjør det..

eg har termin den 7 november, men siden eg har så stor åning, og er mjuk og moden så kunne ho gjere det...

ang modningsakupunktur så er det litt forskjellig fra plass til plass...noen begynner ikkje før i uke 38 mens andre begynner i uke 35

Skrevet

jeg har termin 9 nov men kan de strippe bare hvis du har åpning!?jeg har ikke peiling men tviler på jeg har åpning

Skrevet

ja, de stripper ikkje viss det ikkje er modent og åpning før termin

eg hadde ikkje peiling, eg fikk sjokk når ho sa eg hadde så bra åpning osv

Skrevet

mn ville du bare tilfeldig skjekke åpning?eg har litt lyst å skjekke om eg har åpning men vet ikke om jeg tørr ved tanke på om jeg vil bli skoffa dersom der ikke er nooooen forandring.har hatt en del nedpress og mensmurringer..

Skrevet

eg hadde ikkje kjent noe nedpress, INGENTING, derfor eg fikk sjokk

nei, eg var på kontroll på føden 2 ganger pga lite liv...

men de sjekker som regel åpning de fleste steder...men kommunale jordmora mi ville ikkje

Skrevet

vil litt vite om jeg har åpning...men det er nok bare for jeg er så lei av å gå rundt å ikke vite om jeg får før eller etter termin...rar fase å gå gjennom egentlig.

Skrevet

skjønner godt du er nysgjerrig..

men de sier jo sjøl om du har litt åpning så kan det forsatt vere lenge igjen til noe skjer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...