melissa*me*januarbeibis* Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 av å til når den lille sparker,eller stanger hodet nedover(den ligger nemlig md hodet ned)kjennes det ut som den treffer inni skjeden på en måte..det stikker ikke ,men er ganske ubehagelig:/ noen som har opplevd dette?jeg er i uke 30 nå.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Ja, både at han stanger ned mot skjeden, urinblæra og rumpa. Skvetter til litt, noen ganger kjennes ut som jeg holder på å tisse meg ut=/ På vei ut av en heis her om dagen sparka han plutselig så hardt til at jeg stoppa opp og ropa "oj-oj-oj, nå tisser jeg meg ut!" Mannen min kikka rart på meg...hehe. Er også straks i uke 30.
Mippen Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Høres helt normalt ut. Har opplevd mange rare og uvante vondter, og sånn er det, regn med det...Jg har termin på onsdag og det er mye rart som skjer i underlivet nå skal jeg love dg. Alt fra press i hele skjeden og i rompa. Tenk på det at det er en baby på alt fra 2500-3500gr. der som ligger å presser nedover. Blir du usikker så ring jordmoren din eller føden. Man skal ikke gå rundt å være usikker på vondter. Lykke til videre:)
ElinSM Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Akkurat sånn jeg har det også. Er snart i uke 29. Begynte for et par dager siden. Lurte litt på hva det var først, men fant ut at det var nødt til å være hodet som presset. Kjenner spark bare ved ribbeina nå så det spørs om ikke nurket ligger med hodet ned nå ja. Skal til jordmor på Fredag så hun kjenner nok hvordan den lille ligger. Men er enig i at det kan være skikkelig ubehagelig til tider.....!
Erisa* Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Høres kjent ut... Jeg tror ikke jenta mi ligger med hodet ned, men hun liker å ligge langt nede og sparke på tarmer, skjede og blære. Ikke akkurat det deiligste jeg har kjent, innimellom er det ganske så ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå