Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry, måtte bare få oppmerksomheten deres.

Våknet i dag tidlig med noe størknet guffe rundt puppene. Var liksom litt slik gult-hvitt. Har jeg lekket væske? Er i uke 29.

Men det tar jeg som et godt tegn da siden jeg har hatt brystreduksjon =) =) =) Trodde ikke jeg ville få noe til væske, eller melk noen gang... så håper virkelig jeg kan amme når småen kommer =)

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Da ser det ut til at du skal få amme bebisen din=)

Skrevet

Du har sikkert lekket væske fra brystene ja. I mitt forrige svangerskap begynnte jeg å lekke i uke 20. Satt hos svigers på julaften med våt ring midt på puppen. Kunne ikke fatte hva jeg hadde sølt :-)

Skrevet

Ååååå, nå blir jeg så glad =) =) =) Håper virkelig det går... skal skaffe meg resept på slik amme-nesespray slik at utdrivningen av melka blir bedre også...

Skrevet

ser ut som det er melk som har lekket ja.. så morro ;) husker jeg gikk gjennom byen i kr.sand på sommeren da jeg gikk gravid og glemte å ha på meg amme-innlegg så når jeg så ned var jeg klissvåt :s flaut..

Så anbefaler å ha amme-innlegg i nærheten for du kommer nok til å lekke litt mer. er det din første?

Skrevet

er nok melk ja=) jeg er i uke 18 å har hatt d i litt over en uke nå=p skifta på senga i overigår å nå er det tre svære ringer på lakne som er helt stive:p så må ut å kjøpe meg natt topp=/

du må nokk gå til innkjøp av amme innlegg nå om du ikke har gjort d;)

Skrevet

Dette er min første baby ja =) Åh, ble sååå glad jeg nå, dere aner ikke. Var så redd jeg ikke kunne ha mulighet til å amme i det hele tatt. Men vi får se... må nok kjøpe ammeinnlegg nå ja =)

Skrevet

Hvilke engangsinnlegg er best synes dere som har litt peiling? =)

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Jeg har også begynt å lekke fra brystene.. Er 15+6 og førstegangsfødende. Var ekstremt igår når jeg gikk uten bh, det var samboeren min som kommenterte den store våte flekken på t.skjorta ;)

Skrevet

Oi allerede =) Det var tidlig ja, hihi... litt moro og da... må prøve å ikke klemme på brystene da så vi begynner å lekke mye. Men er nesten så jeg vil det... for å se om det kommer mer noen gang ;-p hihi

Skrevet

Ja, men jeg har mistanke om at jeg kanskje er lengere på vei.. For jeg er blitt ganske stor og mener jeg kjenner spark. Så blir spennende når jeg skal på UL! Eller kanskje jeg bare er tidlig ute med alt ;) Har også hørt at det er lurt å ikke trykke ut mer..

Skrevet

Åh så spennende. Kjente spark så tidlig jeg også, så det kan jo stemme =) Lykke til fremover da, med ultralyd og alt dette der. Kos deg i svangerskapet... Klemmer

Skrevet

Kanskje jeg har regnet riktig termin da :) Morsomt! Ta vare på deg selv og babyen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...