Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Leser iblandt her inne "hva skal vi gjöre idag er så grått og trist ute ! /eller regn" Er du innesitter eller ut og opp i trärene ?
It's all about me Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Litt regn tåler vi. Han sover nå, men skal ut etterpå. Blir nok alene på lekeplassen da....
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Vi har vært og trillet i 1.5 time i dag vi, i stiv kuling og yr! ordentlig surt var det, men uansett alltid godt med frisk luft!!
___ Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Vi er gjerne ute selv om det regner, men ofte ikke like lenge som når det er fint vær.
~sjiraff~ Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Er greit med regn så lenge de ikke blåser så masse. I dag regner det sidelengs og da gidder jeg ikke gå ut.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Ikke i øs pøs regn og storm nei
*Rutletutt* Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Stort sett, ja - man blir jo vant til regn og drittvær når man bor i Bergen;o),,,meeeeen i dag holder vi oss inne - her som vi bor blåser vi vekk om vi går ut, er jeg sikker på( Heldigvis koser Tobias seg inne:o)
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 He he jeg er jo ingen racer selv heller da . Ös pös og kraftig vind pröver vi og å finne på innendörs aktiviteter. Idag er det yr og litt vind her vi bor (Bärum) men har tatt på regntöy og ute en times tid. Oppholdsvär blir jo utetiden lengre ofte med matpakke på lekeplassen. Men pröver å komme oss ut en liten stund uansett vär ! Kystfolket skjönner jeg jo godt at ikke vil ut i stiv kuling ol. - Da må man jo ha bånd på ungene så de ikke blåser bort ! LOL !
nickoline og supermann Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 i dag er det surt her, så vi har vært inne. Dessuten var gummistøvlene i barnehagen. men han sover ute under taket nå. sovet som en sten i et par timer. Men som regel er vi ute i all slags vær vi!
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 Pleier som oftes å være inne når det regner ute, ja.
Silker Skrevet 28. oktober 2007 #11 Skrevet 28. oktober 2007 I det drittværet som er i dag velger vi å ha en kose -oss -inne -dag Er stort sett ute og triller hver eneste dag jeg, så det har jeg ikke dårlig samvittighet for i det hele tatt. Mini er så liten enda at det ikke er noe problem å aktivisere han innendørs heller. Blir nok andre boller neste høst
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #12 Skrevet 28. oktober 2007 Nå har akkurat minste jenta på 3, og jeg vært ute å gått tur i en time.. Har blåst og regna og det var IKKE spesielt kos... Men sånn er det når hunden må ut... Nå blir vi inne resten av dagen...
Mrs. Bouquet Skrevet 28. oktober 2007 #13 Skrevet 28. oktober 2007 Litt ut må vi hver dag, selv om jenta bare er 9 mnd. har det som en regel for meg selv. Holder oss kun inn om det er stor fare for flyvende objekter eller at vi skal blåse bort. Hunden vil helst ikke ut når det regner, så hun er det ikke noe hjelp i.
Odd Molly Skrevet 28. oktober 2007 #14 Skrevet 28. oktober 2007 Vi må ut! Vi har kost oss inn hele denne laaaange dagen, men nå var det nok for 2 viltre gutter. heldigvis meldte pappaen i huset seg frivillig.... med fullt regntøy, luer, votter og støvler får de seg en frisk tur ut. Storebror på 4 har laget seg et skattekart, som han tok med seg! Deilig med en time på dataen!
Mammaaaaaa Skrevet 28. oktober 2007 #15 Skrevet 28. oktober 2007 Ikkje når det regner sidelengs og ungene fortsatt er snufsete etter å ha vert sjuke lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå