suza + 3 små Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Noen som hvet hvor de har det? Finner ikke på nettet el i noen butikker.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Ikea har! =) Veldig praktisk, og ikke så forferdelig dyrt heller.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Hvis du skal til Sverige har de på Babyproffsen vet jeg.
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Vet ikke hvor det selges, men jeg vet Brio lager et. Hvis du er heldig kan du kanskej bestille det gjennom en Brio forhandler. http://www.brio.dk/BRIO_NET/Danmark/?b=4 Gå inn på "Møbler /To be" og rull ned så ser du det.
Leon+Ava Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Vi kjøpte et igår på babyshop. Skulle egentlig kjøpe den til ikea men den er alltid utsolgt, men fant ut at de har tatt den av produksjon pga mange klager. Den tåler bare 25 kg og man har en tendens til å legge vekten sin på bordet også.. Så de selger ikke mer av den på ikea. Den vi kjøpte er jo veldig dyr, vi ga ca 1700 kroner for den men er nesten 100% sikker på at vi for solgt den brukt etter at vi er ferdig pga at jeg har prøvd å kjøpe brukt men alle har solgt den... Lykke til.. Vet at de har en igjen på babyshop i hamar men den koster 1800 kroner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå