Gå til innhold

Jeg slutter å amme imorgen, og det er så trist!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten er snart 8 måneder, så jeg har jo holdt på en stund. Men det er jo så koselig, og jeg kommer til å savne det.

Grunnen til at jeg skal slutte er at jeg begynner på medisiner som ikke kan brukes når man ammer, og så begynner jeg å jobbe til torsdag i tillegg.

Er det noe jeg kan gjøre for å få melka til å raskere trekke seg tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hvordan du har det. I 15 mnd så hadde det vært en egen kos som bare jeg og tulla hadde. Sluttet i forrige uke, og jeg savner det kjempemye.

Tror du kan få noen tabeletter hos legen som får produsjonen til å minske/stoppe.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg slutter om 2 dager. Da er tullemor blitt nesten 18mnd, mor skal reise på jobb en uke, og nå må vi benytte anledningen til å slutte....Utrolig trist:-(

Skrevet

Når dere slutter... gir dere da mme?

Mini begynner å bli lite interessert i puppen så det er et styr å få han til å drikke så vurderer å gi meg nå. Spiser godt med fast føde, men han vil vel trenge litt mme eller er det nok med vann?

Skrevet

Nå er ikke jeg noen ekspert på dette.

Men om han er veldig ung, så hadde jeg vel gitt han mme. Når han blir 10 mnd kan du jo gradvis introdusere kumelk og andre meieriprodukter, så da kan jo du sikkert trappe ned på mme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...