lilleven Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Hei er det noen her som har noen gode forslag til gavekalender i december, til en jente nesten 3 år som skal bli storesøster runnt den 25 november? Jeg kunne tenke meg å bli ferdig i god tid ) for det blir jo litt annet å tenke på når den lille har kommet ut.
tryde Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 det er jo kjempe gøy og lage gavekalender da kjøpe små leker, såpe, truser, sokker, innemellom noe store ting, godterier i helegene. lapper hvor hun kan velge middagen, en tur på mc donnal. penger...
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Jenter må jo være veldig enkle å kjøpe til tenker jeg....hehe...som har gutt selv ;o) Du kan jo putte alt mulig i kalendern da. Hårstæsj, klær, undertøy, votter, lue, vanter, småleker, dukkeklær/ustyr, godteri, lekesminke, det finnes jo en million pinsessestæsj da ;o) Jeg er godt i gang med kalender til gutten min. Han er 5. Jeg har handlet småting ettersom jeg har kommet over de. Hittils har jeg kjøpt en tyggegummipakke, pez, lommelykt, pakke med tannbørste/tannkrem i reisestørrelse med Spiderman på, klokke, oppgavebok, teip til hockeykøllene hans (han spiller hockey), limtube, bokmerke og et par ting til jeg ikke kommer på i farten. Har 12 pakker så langt. Han får noen pakker som koster nesten ingenting, men også noen som koster litt mer. Jeg gir heller noe som han kan ha brukt for som koster litt mer enn en haug med ræl. Julaften får han en større pakke som ligger under treet på morningen i steden for på julekalenderen. Den pleier å inneholde litt godteri, et juleblad og noe annet. Pappan er også liten på julaften og får også pakke under treet på morningen. Det kan være de får en fellespakke på julaftenmorningen. I år vurderer jeg et bordhockeyspill de kan få sammen ) Da blir ventetiden ikke så lang.
jente og gutt Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Vi har med smågaver som de andre skriver, men også ting vi kan gjøre sammen andre dager. Bake pepperkaker, pynte dem, bade, lage snømann, lage enkel pynt til jul... Min lille er også tre år.
mammamia<3 Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har fire små som skal ha pakkekalender, altså 24x4....blir en liten formue dte da, så egentli trenger jeg tips til en litt billigere variant av hva en kan pakke inn. Har tre jenter og en gutt. Kjøpt litt hårpynt etc til jentene, til gutten har jeg funnet to utgaver av spiderman en kan stryke over hull i bukser etc....
3 skatter ute:) Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 opplevelser er ofte tingen her i huset i kalenderen, ikke store greier, men vi er nå sammen. baking, se film, ut å spise, velge middag, lage julekort, pakke inn julegaver, blader, gotteri, ting de trenger, tannbørste, tannkrem, såpe, shampoo, balsam, (sånne små pakker er ofte populære)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå