Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Åååå, er forbanna idag. Vet ikke hvorfor, blir bare så sur på typen og bare krangler... Er dritt lei nå!!! flere som er irriterte til tider?
roannima Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Irriterer meg for alt jeg:)Hehe. . . . Glass som blir satt på feil plass i skapet. . . Dorull som henger feil vei. . . Teite kommentarer. . . . Stoler som står skjevt på stua. . . Duken som det er skrukk på. . . . Ja,generelt små Pissting:) tror det er normalt. . . . . Ler . . . . .
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Da er vi fler...jeg snakker ikke med typen min i dag. Ble så forbanna i dag når han ikke hadde gjort en dritt,vi har over 200 kvm,og jeg har bekkenløsning. Får så jævlig lite hjelp. Han bare roter. hvis jeg ber han om å ta kjøkkenet så blir det gjort bare halveis.Og han gjør aldri noe på eget iniativ. Så mens han satt på dataen og var sur fordi jeg sa hva jeg mente så ryddet jeg alle lekene til datteren min,tok badet,støvsugde og ryddet.... grrrr.... jeg blir så sint. Det er så respektløst her jeg går gravid og i smerter for det minste bevegelse...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 ååjaa!!! har det helt sånn selv!! stakkars mannen min, er faktisk rett og slett lit stygg med han enkelte ganger.når han sier noe så er eg der med en gang og kommenterer det han har sagt på en spydig måte, vrir meg unna når han skal gi meg en klem, ligger meg helt ytterst i sengen og gir han utrolig lite oppmerksomhet..skjønner ikke hlt at han holde ut, men han smeller tilbake avogil så eg skal skjønne ka eg holder på med så da kommer tåreflommen med en gang og unnskyldninger på rekke og rad, så det har han blit ganske lei så nå får eg bare lov til og styre på sier han..hehe...skal ikkje vere lett og leve med en gravid...
EtMirakel Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Kjenner meg igjen der ja, er forbanna mange ganger for den minste ting! hvis middagen ikke smaker helt som jeg mener den skal, eller hvis noen har flytta på noe jeg har lakt fra meg osv.. ler av meg selv menge ganger:D
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 ha ha akkurat sånn som typen min er... klarer ikke rydde kjøkkenet strøkent!! må alltid gå over med noe.. irriterende!! nå har jeg fått han til å avrime kjøleskapet etter mye om og men.. men ser ut som vi er venner igjen... blir sprø av meg selv og alle hormoner!!!
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Blir sinnssykt fort utålmodig og det skal ikke så mye til før jeg kjenner det koker. Føler at jeg blir veldig fort stressa, intens og masete og at det nesten går rundt for meg til tider. Heldigvis er samboeren min forståelsesfull og han har lest om hvordan vi kan bli pga hormoner, så han er som helt rolig mot meg. Og så ler vi av og til av hvor fort jeg blir sinna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå