Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 -Mister melken nå og gutten min liker ikke flaske! Hva kan jeg gjøre? Jeg prøver å gi han vann og melk i flaske hele dagen,men han blånekter rettt og slett! -Kan jeg gi han 2 forskjellige mme? Eller må jeg gi han en fast en hver dag? F.eks: kan jeg gi nan2 om morgenen og hipp på kvelden?
Alba44 Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Har du prøvd ulike typer flasker? Smokkene varierer ganske mye, og babyene har ofte sine favoritter. Det med ulik type mme vet jeg ikke, men jeg selv har valgt å holde meg til en type.
MartinFelipe07 Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har prøv flere smukker på flaskene. Men han vil ikke ha...vel,får vel bare prøve å gi han igjen.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Hvor gammel er babyen din? Man mister ikke melken, man kan evnt ha lite melk - men du kan stimulere melkeproduksjonen ved å gi mye pupp. Min baby la dårlig på seg, men ga mye pupp, og han fikk det han trengte - mye bedre, og sunnere, og koseligere enn å styre med nan. Hvor lenge har du holdt på med amming?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå