Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Ser du har fått en utrolig fin mage etter operasjonen. GRATULERER:) Jeg har slitt siden fødsen med mye strekk merker og mye løs hud på magen. Mye lik din på før bildene. Det jeg lurer på er hvordan du gikk frem for en slik operasjon. Hvor du ble operert. Og om du fikk det dekket? Evt hva det kostet? Pluss hva annet du kan fortelle. Ble så glad når jeg så bildene for da vet jeg at det er håp for min mage også Hadde vært kjempe kjekt vist du hadde hatt tid til å svare meg:)
Cat.68 Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Takk for det, jeg er så fornøyd og føler meg endelig vel i meg selv. Jeg tok kontakt med fastlegen min og spurte om hva han trudde mine muligheter for å få dekket en slik operasjon var.han sa at han kunne sende en henvisning men at han var sikker på at jeg måtte ned mer ivekt for jeg ville ha en sjanse. Jeg veide da 92 kilo og er 165cm lang. Han sa at når jeg kommet meg ned på 80 kunne vi snakkes igjen. det tok meg 6 mnd å komme meg ned på 86 og da spurte jeg igjen om dette. Han sa at han ville sende henvisning. Pga fritt sykehusvalg valgte jeg å få henvisningen sendt til Colloseum klinikken og fikk da vite at jeg ville få operasjon men måtte ned til en bmi på minimum 28. Da fortsatte slankingen. Da fikk jeg høre om Moxnessklinikken i Trondheim og fant ut at for meg ble det jo nærmere så ble henvist også dit. Der gikk det fortere og fikk en tidsfrist på 3 mnd. Da fant jeg ketioysekuren og gikk ned de siste 11 kiloene jeg trengte for operasjon. jeg veide da 77 kg og ble innvilget operasjon med en bmi på 28.3. Jeg fikk den dekket. Ellers koster en slik operasjon ca 40.000 +-. Moxness klinikken er desverre gått konkurs, men jeg anbefaler colloseum klinikken i Oslo og medi3 i Ålesund som begge er klinikker med meget godt rykte. vanskelig å skrive generelt , du får heller spørre om det du lurer på, så skal jeg svare så godt jeg kan..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå