tussemor <3 <3 Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg tok en CB test med morgenurin, den var negativ etter ca 1 min. som vanlig..men så skulle jeg tømme søppla 10 min. senere, og da var det to klare streker...! Jeg vet at man ikke skal stole på testene etter 5 min, men er det mulig at jeg er gravid?
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 skjønner at du er usikker, men det står jo på pakken at det ikke skal leses av etterpå, pga da kan den vise falsk positiv. så ville ikke håpet for mye på det. men det kan jo uansett hende at du er gravid avhengig av hvor lenge siden eller til det er du har IKM? hvis det er et par dager til kan du jo fremdeles være gravid. håper du er heldig=)
mamma'n til løvegutt:) Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Er det ikke innen 10 min man skal lese av resultatet på cb da? Mener å huske at det står noe sånn i bruksanvisninga! Jeg hadde sannelig trodd jeg var gravid jeg ja, hvis jeg var deg:)
Clemencia Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 D kan jo være, har lest om mange som opplever d samme. Er du gått over ikm? Du må vel bare ta en ny test, og se =) Krysser fingrene for to blå strek som kommer med en gang =)
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Åhhhh....litt av en søndagsmorgen du har hatt da a..;-) Spurte om det samme for ca 2 mnd siden, og jeg fikk svar: en strek er en strek. Tok ca 10- 15 min før min slo ut, og den var svak, svak alle gangene, litt sterke den dagen jeg skulle hatt mens. Har du gått over tia da???kan være defor det tar litt tid og, at det ikke er nok hcG?? I allefall, jeg var gravid, fikk konstantert det hos legen på en blodprøve noen dager senere, men jeg mista like etter det igjen:-( Har du flere tester så ta en til, eller vent til i morgen/ tirsdag...spennende. Skal krysse fingrene for deg!!!!:-) *klem*
tussemor <3 <3 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg ca 10 dager over ikm, er litt usikker pga utabil syklus etter pilleslutt. Saken er den at jeg begynte å få mens smerter for 4-5 dager siden, men det har kun vært litt lyst blod på papiret når jeg har vært på do, altså ingen skikkelig mens. (Jeg bruker å blø mye) Jeg skal til legen på onsdag til GU, får ta en test da...
tussemor <3 <3 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2007 noen som har opplevd en svak blødning etter ikm og vært gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå