Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Noen andre som har det? jeg er bare 1.56 høy og har gaanske store pupper.. men dem er jo ikke noe fin for dem henger bare der.. kunne gjemt ting UNDER dem faktisk. Og nå når jeg er gravid er dem blitt enda større og henger bare enda mer:( finnes vel ingenting anna enn brystløft for å få dem på plass igjen:(
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Mine er normale i størrelsen, men har blitt mer hengete og litt skeive under graviditeten likevel. Sukk. Og ikke har selve puppene vokst noe særlig heller, men det har brystvortene... Og nå ser de bare rare ut. Og det allerede FØR jeg har begynt å amme... Hvooorfooor?!? Hilsen frustrert og forfengelig.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 samme siruasjon som deg... 161 høy og bruker nå 75G.. og blir nok en str større når melken kommer.... pass på å bruke riktig bh som støtter skikkelig, både i omkrets og cup. (blir den for stor rundt, sklir den bare opp, og gir ikke riktig støtte /feil belastning på skuldre) så invester i riktig gode bh'r, det gir et fint løft også, så ser det ikke ut som om de henger så masse.. er spent på åssen puppa blir etter amming.... vi får fikse litt på dem om noen år, etter et par unger
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Noen som har noen gode amme bh tips til oss med henge pupper??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå