Gå til innhold

Drar dere i bursdag på farsdagen/morsdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dere blir bedt i bursdag på farsdagen/morsdagen, drar dere da eller blir dere hjemme pga det er denne dagen? (Gjelder ikke bursdag til familie)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi "feirer" ikke fars- og morsdag, så for oss er det som enhver annen søndag, og vi hadde helt klart dratt i bursdag. Ufattelig tåpelig handelsstand-påfunn med fars- og morsdag.

Skrevet

Vi gjør ikke så mye ut av slike dager annet en en liten gave og noe godt til middag(fars/mors ønske) Så vi hadde helt klart dratt i bursdag!

Skrevet

Klart vi drar i bursdag.

Farsdag/morsdag er jo ikke julekvelden heller ;-)

Skrevet

Hadde dratt i bursdag. Vi "feirer" ikke disse dagene, men jeg stikker alltid innom pappa med et kort, en klem og litt kake. Bruker å bli ganske lik de andre søndagene...

Skrevet

Ja det hadde eg gjort. Holder ikkje far-/morsdagen hellig. Me feirer denne dagen då, men det er med frokost på senga og den er jo over innen vanlige bursdager feires.

Skrevet

Blir ikke hjemme pga morsdasg el farsdag altså;o)

Skrevet

Vi drar. Feirer ikke de dagene noe mer enn at far/mor får sove litt lenger og kansje får et kort eller en blomst. Det er ingen stor dag hos oss.

Skrevet

Drar i bursdag ... den varer jo ikke hele dagen.

Fars-/morsdag er jo gave og frokost på senga samt middag etter mors/fars ønske. Ikke noe mer enn det. Så det blir fint tid til et bursdagsselskap også.

(Kjipt for bursdagsbarnet å aldri kunne feire på dagen sin da, hvis ingen gidder å komme pga den dagen.)

Skrevet

Hvorfor skulle man ikke reise i bursdag på en farsdag elle morsdag? Skjønte ikke helt problemstillingen jeg...

Skrevet

Jeg har sendt ut invitasjon til 1 årbursdag som vi skal feire på farsdagen.. Og fra en fikk jeg bare en kommentar "det er jo farsdagen".. Det var alt ho sa, og jeg fikk da følelsen av at de ikke kommer..

Skrevet

Flere tanker i kveld?

Skrevet

ja det ville jeg gjort. koselig med en liten oppmerksomhet på disse dagene, og en ekstra god klem ( he ri huset dukker det ofte opp en liten gave også da), men resten av dagen er ledig. så et selskap hadde jeg da gått i:)

Vi hadde dåp på morsdag vi hvertfall:)

Skrevet

Ja, hadde dratt i bursdag... Fars/morsdagen her er ingenting mer enn gave på morgenen ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...