Gå til innhold

Litt dumt og flaut å spørre men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg alltid redd jeg, hver dag er jeg redd noe skal skje med den lille i magen, hver dag hvis det går lenge mellom spark tror jeg mange ganger at nå lever ikke fosteret lenger,og depper, og blir like glad når den lille sparker igjen! Nå er det sånn igjen, har ikke kjennt spark siden kl 9 i morges og da begynner jeg og tenke sånn igjen! Er det andre som har det som meg? eller er jeg alene om og være hysterisk redd for alt??

Velger og være anonym på innlegget!.. trenger så sårt svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei da? Det sies at etter uke 26 skal man kjenne daglige spark, men dette er jo ikke hele tiden da babyen har søvnmønster nå. Etter 28 uker kan man bruke det sparkeskjemaet, skal telle 10 spark i løpet av en viss tid, når den sparker aktivt selvsagt. Og alt før det, er litt hippsomhapp med spark :-)

Jeg er selv 30+2 og de 2 siste dagene har han vært rolig, men kjenner spark innimellom. Kan jo være at babyen har en roligere periode vettu, så alt er nok bra :-)

Skrevet

Dette er helt normalt :)

Jeg kan bli sånn jeg også til tider, og det spesielt i helgene. Det er fordi da har vi en annen døgnrytme enn ellers, vi sover lengere, vi spiser senere osv, og babyen følger på en måte det. Den blir mer rolig når vi er roligere. Så tror nok ikke du skal bekymre deg lille venn :)

Skrevet

Er i uke 24..

tusen takk for svar dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...