Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Er det noen som har noen gode forslag til hva vi kan finne på i oslo på en søndag!? Det er jo ingen badeland som er åpen, og det var det jeg egentlig hadde lyst til!.........
Brummeline3barnsmor Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 hmmm...her har badelandet åpent på søndagene og-....
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2007 Stengt for renovasjon!... Så det er bare min flaks!
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 hvis været er fint, pakk piknikkurv, ta med pledd og ei god bok. Stikk til nærmeste park og slapp av, nyt søndagen :-)
maviku Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Tenkte vi skulle ta med jentene på bowling i dag:) Så spiser vi ute også, koselig:)
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Ikke akkurat fristende å gå ut i dette været nei. Hva med bading på Domus Athletica? Vi var der forrige søndag, og det var kjempegøy. Ellers er jo dette en perfekt film og kakao dag, hehe, eller hva med kino eller teknisk museum?
mummyshome Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 hmmm... Trodde det alltid var noe å finne på i Oslo... ; ) Noen ganger er det godt å bare være hjemme, selv om det er helg og man liksom skal finne på noe spesielt moro ... og det er ikke nødvendig med dårlig sammvittighet for å sitte en dag i stua si. Jeg tror barna våre trenger noen rolige hjemmedager jeg. Kanskje er det en kunst å klare å kjede seg?
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. oktober 2007 Takk for svar jenter, det ble en liten tur ved andedammen på abildsø, kjempekoselig, selv om været ikke var helt topp. Masse brød + glade ender = lykkelig meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå