Gå til innhold

Hva feiler det mannfolk da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke alle er sånn da heldigvis men min er!!!

Har hatt en natt med lite søvn fordi babyen var mye våken. Så jeg er ganske så trøtt og i dårlig humør! Og da blir jeg selvfølgelig sur når han driver å kødder med meg og irriterer meg! Og nå ble han sur fordi jeg lot mitt dårlige humør gå utover han (noe som han gjør med meg hele tiden!), så han gikk å la seg!!! Så her sitter jeg trøtt som en fele, har akkurat fått babyen til å sove, men kan ikke legge meg fordi noen må passe 3åringen!

Av og til tenker jeg det hadde vert bedre å blitt alenemor... Får ikke noe som helst hjelp av han uten å maaaaaaaaaase og da blir han sur... Dessuten forvirrer han treåringen hele tiden. En dag er det helt grett han gjør en (litt rampete) ting, men gjør han det samme en dag HAN er i dårlig humør er det helt krise og ut på gangen og skamme seg. Går ikke an å si noe til han heller fordi da er jeg en bedreviter som tror jeg har mer peiling på unger enn han, og skal alltid ha rett. ÅÅÅÅHHH!!!!

Eneste jeg vil med dette innlegget er å blåse ut litt frustrasjon...

Og nei, han er ikke 12 år selv om han oppfører seg som en. Han er en "voksen" mann på 30...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...