Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo så masse snakk om å gi ungene sine ris eller ikke for tiden. Noen syns det er helt greit og noen mener det er kjempeforferdelig. Svigermor hører til den siste kategorien. Men å bli sinna på meg for at jeg slår jenta mi på 3 mnd, det er for ille. Saken er jo den at jeg klapper henne på rumpa for å få henne til å rape!

Hallo? Er jeg en forferdelig mor eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kødder.................

Skrevet

Dette er jo helt forskjellige ting... Kan ikke sammenlignes.. Husking og "byssing" på rumpa for å fremkalle rap er ikke å slå barna sine..

Skrevet

Spørs vel hvor hardt du slår og hva du slår med;)

Skrevet

Ehm.. tok ikke helt den jeg.. slår du så hardt at du prøver å vrenge magesekken opp halsen på den lille, eller klapper du forsiktig på rumpen og ryggen?? Dersom det er det første, så forstår jeg svigermoren din.. er det det siste, så ser jeg ikke problemet, verken ditt eller din sviger mor...

Skrevet

Kødder desverre ikke. Jeg slår jo med hånda, men jeg vil jo ikke si at jeg slår hardt. Det er jo bare litt dasking for å få ut rapen...

Skrevet

Klapper forsiktig da. (er ikke voldelig mot den lille, søte, forsvarsløse jenta mi heller)

Skrevet

Kanskje du heller burde prøve å stryke henne på ryggen, det pleier å hjelpe de også ;-)

Skrevet

Jeg forstod det som at du strøk/klappet lett. Det er vel det man gjør for å fremkalle rap.

Skrevet

gjør det å, men av og til sitter rapen godt :)

Jeg spurte henn hva jeg skulle gjøre da dersom jeg ikke fikk klappe henne på rumpa, og svaret var at hennes barn rapa aldri fordi hun ikke fikk seg til å slå de sånn på rumpa...

Ja da tenker jeg jenta mi hadde blitt fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...