*Labomba80* Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg aner ikke hva det er.. Jeg går til kiropraktor pga trøbbel med ryggen, har funka flott på hofter (gammel bekkenløsning som har grodd feil) og nakken.. Men har et punkt i ryggen som ikke vil bli bra. Men etter at jeg var til han sist(onsdag), så har det plutselig blitt vondt foran! Vondt både å trekke pusten og puste ut.. Har også problemer med å bruke høyrehånda skikkelig pga av smerter på høyreside av brystkassa.. Våkner også om natta når jeg rører på meg. Har ikke hadd så vondt før, og ikke på den plassen! Må legge til at jeg kjente så smått stikking når jeg pusta når jeg dro til han på onsdag, men det var bak på ryggen der det vonde punktet mitt ligger.. Var også en smule forkjøla, men ikke noe særlig syk liksom.. Jeg fatter ikke hva som skjer, det er jo skummelt! Vet man kan bli støl i muskler og sånt etter sånn juling, men har gått mange ganger og ALDRI blitt sånn før.. Tør ikke ringe tilbake til kiropraktoren heller, i frykt for at han vil knekke mer på meg.. hehe;) Er joikke sikkert det har noen til med kiropraktoren å gjøre heller da, men hva ellers liksom:-/ Hva skjer? Noen som har opplevd det samme?
Stor_smil Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg syntes det høres ut som noen never som ligger i klem i ryggen, det kan gi pusteproblemer, og ikke minst vondt for å bruke armene. Kanksje du skulle tatt deg en tur til hos kiropraktor.. ?!?
*Labomba80* Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2007 Men det var jo etter at jeg var til kiropraktoren det kom:-/ Det er ømt når jeg trykker frampå brystkassa også.. Merkelig.. Kjennes nesten likedan ut som når jeg brista og knekte ribben:-/
Stor_smil Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Dersom du har fått et brist i ett ribbein, så tror jeg nok du ville kjent en akutt smerte hos kiropraktor.. kom smertene i etterkant eller med en gang?
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Dra til legen du. Det er sikkert ikke noe farlig,(det finnes sikkert 11 000 ufarlige ting det kan være og 3 farlige...) men å få det sjekka vil roe deg litt også blir det kanskje bedre:)
Mrs. X Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Dra til legen og få det sjekket. Det høres litt ut som når jeg hadde lungebetennelse...og jeg var ikke syk, fikk bare plutselig vondt i ene siden i brystet "i" ribbbeina. Vondt å puste inn og ut.God bedring:)
*Labomba80* Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. oktober 2007 Håper heller på lungebetennelse enn at det er noe som har skjedd hos kiropraktoren da... hehe:) Er jo småforkjøla enno da, tjukk i halsen og dårlig form, men ikke no feber. Fikk akutt smerte når han knekte ryggen min sist gang, men da knekte han jo tross alt på et allerede saftig ømt punkt.. hehe:) Hadde vel kjent det hvis han brista eller knekte noe, kjente det hvertfall VELDIG godt når jeg gjorde det tidligereen gang.. Får ringe legen imorgen:) Passer jo perfekt nå når jeg hadde håpa på å få begynne fullt på jobb igjen fra onsdag av da:( Har vært fullt sykemeldt og 65% sykemeldt sida august:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå