Høstspire 2011 Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Heihei! da oppdaterer vi hverandre fra den gamle tråden her slik at vi ikke må sitte å rulle nedover siden hele tiden=) Hvordan går det med dere her inne? i da begynner jeg "min fruktbare" periode!! Er kjempespent!! Forhåpentligvis er det ei lita spire som snart fester seg!! Søken etter graviditetssymptomer starter i kommende uke;)
Venter på 3_de spire Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Har en mann som jobber borte i ukene, så her har vi ladet opp i helga til EL i morgen. Kjempe spennende dette!! Blir lenge å vente til IKM da... Utolmdig type jeg...
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Hei! Jeg er i 1pp nå, tror jeg hadde eggløsning i går. Jeg fant ihvertfall en (UNNSKYLD) STOR; sticky klump av sekret i går kveld (EL-slim?), og hadde heftig sex i natt. =) Men ingen som er så heldige vel, at den sitter etter 14 dager uten p-pille? Har imidlerid et spørsmål: brukes ikke "pp" om prøveperioder med Pergo, eller er kan hvem som helst med ubeskyttet sex bruke ordet? Litt pirkete her jeg, nå =). Lykke til til oss!!!
Høstspire 2011 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2007 Heihei! Vi skriver visst på 2 forskjellige tråder nå. Bruker 1 pp tråden fra nå av=) Ble litt kluss dette her;) Men den var allerede begynt på=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå