Gå til innhold

12 dager til termin men vil bare sove

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så trett og sliten hodet mitt vil at jeg bare skal sove,gleder meg til kvelden kommer da jeg kan krype under dyna!!før har jeg hatt mye energi men sliten fysisk til normale tider...nå kom der plutselig en kjempe trøttbøge over meg i går og er like trett i dag.Andre som kjenner seg igjen?blir også trøtt av mensmurringer og mange tanker i hodet om hvilke dag er den store dagen...orker ingen TING!"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er akkurat som jeg skulle skrevet det selv.... Er helt utslitt, både fysisk og psykisk, sliten av mange tanker om fødsel, av å gå og lure på om det skjer noe snart, hvordan det skjer, osv... Og så utrooolig trøtt hele tiden! Har 14 dager igjen til termin, men det føles som en evighet.

Vi får bare prøve å trøste oss med at nå har vi aldri vært nærmere! Sikkert kroppens naturlige mekanisme å bli trøtt og sliten på slutten, sånn at vi samler krefter til fødselen og tiden etterpå, det er i hvertfall min teori;)

Lykke til, det skjer nok noe snart for oss begge!

Skrevet

takk for en oppmuntrende og forståelsefull tanke!skal prøve å tenke litt mer å din teori!hehe du må ha lykke til du også,vi har ikke stor forskjell på terminen nei.nå ligger jeg strkk ud på sofaen og har lyst til å sove men vil heller ikke sove vekk hele dagen....!føler hele svangerskapet har gått fort men samtidig er d litt godt å få dette gjort nå blir jeg jo bare større og større alt er jo klart så d er vanskelig å vente...!

Skrevet

Hehe, går i pysjen enda jeg, så jeg er ikke stort bedre nei;)

Synes og svangerskapet har gått kjempefort, men de siste ukene synes jeg har sneglet seg avgårde... Men klart en blir utålmodig når en venter på noe så stort...! Og når kroppen verker og en lengter etter å kunne få på seg sokkene uten hjelp igjen... Haha!

Skrevet

aha!samme her kjemper på og puster å peser for å få på sokkene om morningen...hadde vert kjekt å holde kontakt med deg dersom du også ønsker det da.siden vi er så like langt på veg!?er du frstegang

Skrevet

Ja, selvfølgelig, bare koselig det:) Er førstegangs ja, du og? Bare send meg en pm, så snakkes vi vettu!

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...