Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 er det en selvfølge? eller kan man være gravid uten å få det? jeg har alle andre symptom enn det hehe kan det komme senere liksom???
Hemmeligheten Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 noen har symptomfrie svangerskap. du må ikke ha ømme pupper
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 åkej =) takk for svar =) begynte å bli bekymret her hehe
Mari 75 Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Gynekologen min sa at ømme pupper ofte kom litt senere i svangerskapet, men det er jo veldig individuelt. Kvalme derimot så hun på som veldig positivt om man hadde ved tidlig graviditet. Lykke til!!!
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 betryggendes å vite hehe ja har vært en del kvalm om morgene og åknet om natten av det =) ikke often en ser på det som positivt men hehe
2009baby!!!! Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg får alltid kjempeømme pupper rett før mensen så selv om jeg har det nå tolker jeg det ikke som et tegn på graviditet. Men siden jeg er 3 dager over ikm skal det jammen bli spennende å teste igjen i morgen! Regner med det bare er syklusen som tuller litt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå