Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Så synd på dere som ikke ser idol, for dere går glipp av kjekke, kjekke Marius! Kjekkeste gutt som går på to ben tror jeg..
RundLurt? Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Det er ikke mulig, for verdens kjekkeste mann er jeg gift med!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 neeei det er idol marius uansett! ingen slår han dessverre.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 gidder ikke se idol...bare de første episodene så kan jeg se de som driter seg ut på tv =P
Ikkelektuell Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Er det synd på meg fordi jeg ikke lar meg underholde av en gjeng fjortiser med større eksponeringsbehov enn det som kan forsvares av talentet? Neppe.
Turid Laila Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Er det han bannmannen du snakker om? Han syns jeg ikke er noe kjekk. Føler ikke at jeg går glipp av stort om jeg ikke ser på idol egentlig.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 jeg ser på idol men det er vel for kosens skyld vesla elsker å se på idol og det er koslig å sitte sammen på fredagene. men jeg syntes ikke det er noe farlig å gå glipp av egentlig. om hun er hos en veninne så gidder ikke jeg se på. og mannen min er den kjekkeste snilleste og deiligste så han derre marius fyren har ingen ting å stille opp med. så til et annet poeng. hvem pokker gidder å sikle over folk de ikke kjenner men kan se på tv. er det noe serlig da. rister på hode
Den drygaste Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Marius er en søt fyr, spesielt i brannmann uniformen sin, MEN han virker egentlig litt enkel?.. Men nå kjenner ikke jeg fyren da. men den vakreste er jeg forlovet med
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 Øh, kan ikke akkurat si jeg går glipp av noe der, sorry;/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå