Gå til innhold

Forsvinner ikke ALT vannet snart???? Heeelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for 2 uker siden men har ENDA vann i beina og fingrene.. =(

Skoene er trange ( og VIL handle nye NÅ!! ) og ringene har ikke sjans å komme på fingrene igjen..

Vil ALT bli som normalt igjen ????

Og hvor lang tid kan dette ta???

Takk for svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor lang tid det kan ta, men det tok en god stund før det forsvant her og. 2,3 uker tenker jeg. Trodde det skulle forsvinne med en gang jeg hadde født jeg. Hehe;)

Skrevet

Lurer jeg også på..er 12 uker siden jeg fødte, men forlovelsesringen henger fortsatt i et smykke rundt halsen..Har en del vann i beina å fingrene:(

Skrevet

det var det jeg også trodde =) hehe

med EN gang ungen var ute skulle vannet være borte..

Men ble først myyyye værre enn som gravid før det nå er nesten borte.

Men ikke alt nei =(

Skrevet

12 uker?? !!!!

IIIIIK!!

holdt av 2 nyyye støvletter til tirsdagen for de var for trange på fredag =(

tenkte at DA måtte det nå være borte..

hmm.... dette lover ikke bra nei..

Vil bli nooormal igjen!

Skrevet

Kan nok regne med litt mer enn 14 dager før kroppen føles normal igjen, dessverre.. ;) Jeg brukte 3 mnd før jeg følte meg som før.

Skrevet

Under fødselen frigjøres et homon som gjør at leddene utvider seg, og det vil ikke gå tilbake igjen. Mange må regne med å gå opp en størrelse i sko permanent.

Skrevet

fjorten dager skal det meste være borte. har det godt tolv uker som noen sier her ville jeg satset bra på at det er fett og ikke vann. men det er jo forskjellig. kommer ann på alder, din naturlige forbrenning osv. vet det er tungt:( amme er best for barnet og deg. amme vekk litt

Skrevet

Men det kan jo ikke være fett på fingrene og fra anklene og ned??

Tror det skal være ganske tungt å legge på seg der =)

+ har heller aldri hørt om at folk må ha bytta ut hele ring og sko-samlinga etter å ha vært gravid...

Buhuuuuuuuu!!!!!!!

Får vente litt til før jeg friker ut =(

Masse-masse-masse (hadde 2 i ødem) er borte og synes ikke som vann lenger i det hele tatt.. Får bare ikke på meg en eneste ring lenger! =(

Skrevet

Jeg har det akkurat på samme måte. Gifteringen passer ennå ikke, og de eneste skoene jeg får på meg er de jeg kjøpte på slutten av graviditeten, 1 str. større enn det jeg vanligvis bruker. Jenta vår er 4 mnd *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...