*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg må spørre deg om hvordan du klarer å ha motet oppe etter 34pp? Vi har nå holdt på i snart 20pp og jeg begynner å mistet motet ja.. Håper virkelig det klaffer for dere snart altså)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 hei, jo må si at jeg har vært på randen til å bare sette meg ned å grine å gi opp hele greia. men så er det et eller annet som får meg på andre tanker igjenn. har hatt et par pauser fra bim bare for å klarne tankene mine. for man blir helt oppsatt på symptomjakt og slike ting. men vi har så inderlig lyst på en liten en å hele familien står bak oss å ønsker at vi skal lykkes snart. i bryllupet vårt i sommer var det nevnt i nesten samtlige av talene. å d ga oss masse guts og på gangsmot. du må bare stå på å tenke at hver eneste pp er et skritt nærmere den lille:) håper det klaffer for dere snart. d har dere fortjent <3
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2007 Bra det ikke bare er meg som har hatt lyst til å bare begynne å grine.. Men skal inrømme at jeg har gjort dt ett par ganger.. Syntes det er så bra dere har motet oppe jeg:o) Takk for at du håper at det klaffer for oss snart<3 det håper jeg å. Hadde vært morro om vi kunne slått følge:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå