Gå til innhold

20 uker og er like sliten og kvalm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal det ingen ende ta. Sliter voldsomt med bekkenet også. Har vært sykemeldt til nå, men skal begynne i 40% fra 1.nov. Blir dårlig bare jeg tenker på det. Men er jo selvfølgelig bare å prøve å se hvordan det går. Noen andre som har det likedan?

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Har det heldigvis ikke sånn lenger nå, men må si at jeg føler med deg!! Det er forferdelig å gå og være uggen og sliten hele tiden.... Hos meg slapp det i ca uke 17, så vi kan jo krysse fingrene for at det snart skal gå over hos deg også. Når det gjelder bekkenløsningen.....kjipt å si det, men den blir jo sjelden bedre utover i savngerskapet. Men kanskje du vil ha nytte av å gå til fysioterapeut eller kiropraktor? Har blitt litt bedre etter at jeg begynte hos kiropraktor, men fortsatt veldig vondt. Men-men....sånn er det å ha et lite mirakel inni magen! Lykke til=)

Skrevet

Takk for svar. jeg går til manuell terapeut 1 gang i uka. Blir bedre av det, men helt bra blir det ikke. Itilegg er jeg kjmep forkjølet, blir ikke mere opplagt av det nei. Uff er så lei for tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...