Mamma på heltid Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Nå har jeg lett land og strand etter et slags ammeforkle som jeg så en jenta sitte med på kafe her om dagen. Det virket veldig enkelt å bruke. Bare å ta det på seg som et forkle og så satt hun og ammet i fred og fordragelighet. Datteren min på tre mnd har allerede beg å slippe taket på brystet og så sitter jeg der i full prakt. :-) Noen som skjønner hva jeg mener og vet hvor jeg kan få kjøpt det?
Stella™alene med Even & Linnea Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 sjekk barnetrend.no=)
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 http://kvinneverden.no/barn/vis/artikkel/8/ammesjalet-b.html Tipper at det er her jeg )
Mamma på heltid Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 Tusen takk. Det var akkurat det jeg var på jakt etter. Nå ble jeg skikkelig glad! :-)
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Fy fader så smart! Sånn skal jeg ha oxo.. Kjempelurt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå