Gå til innhold

En flott kveld:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var invitert til fest hos Dailis og co i går kveld og hadde en kjempeflott kveld/natt:-)

Nydelig indisk mat som var laget fra bunnen av og hvor alt var rykende varmt og ferskt, kjøttet ble grillet ute av Dailismannen, mens Dailis sto inne og stekte nanbrød (hjemmelagede) og friterte noe annet spennende... Maten var helt himmelsk og ganske sterk - men magen overlevde heldigvis:-) Deilige oster og frukt til dessert - herav ingen tvil om at vi var hos en gourmet-familie:-)

Kjempekoselige mennesker som satt og pratet om en million temaer i løpet av kvelden og natten.....når klokken ble 03 måtte vi kaste inn håndkleet og reise hjemover sammen med de vi skulle sitte på med......med en klar avtale om at vi snart må møtes igjen!!

Tusen takk Dailis - for en super kveld, nydelig mat, og for herlige diskusjoner og engasjement, det er herlig med mennesker som har mange bein å stå på:-)

Og jeg håper jeg får hilse på noen av gjenferdene på gården en gang - det hadde vært spennende:-)

Klem fra meg og sambo, han storkoste seg han også:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for i går=D

Og takk for fine ord her, og flotte blomster=D

Var kjempekoselig, vi koste oss stort i alle fall. Veldig glade for at så hyggelige mennesker kom:)

Her har vi hatt en herlig kveld uten tv i stua, bare spilt mozart hele kvelden. Hatt en rolig kveld da noen slitne unger sovnet etter gammel tid her. Så nå tenkte jeg å gjøre noe jeg ikke har gjort før, se en film på senga;) Jeg som sjelden sovner før i 1-2 tiden på natten er dette ganske rart, hehe.

Åhhh så stor og herlig lille rosa har blitt. Herlig har hun jo alltid vært da... Så glad for at jeg fikk sett henne igjen, takk for det.

Klem fra meg. Hilse fra mannen og takke for i går også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...