pops;) Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 kopiert fra et tidligere innlegg: Er kjolene seriøst så billige? Hvordan er det med betaling? Hva kommer i tillegg (utenom frakt) ? Har aldri bestilt fra utlandet..og har null peiling på dette. Men det var jammen mange fine kjoler der :-) Hvilke type kjole passer egentlig på meg som er under 1.60(..dessverre) ?? Noen råd??? Jeg likte denne veldig godt http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=869 men denne passer kanskje ikke på meg som er så lita?
SaDa Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Den var fin:) De syr etter mål.. Vurderer å kjøpe der jeg også
pops;) Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2007 Ja ikke sant:-) Og så hadde de så rimelige kjoler som hadde vært fine til mine to jenter....
SaDa Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Myye fint der ja.. Men ikke noe til gutta mine der da:(
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Kjolene er så billige ja. Eneste du betaler utenom er shipping. Shippingen er nesten det samme som kjoleprisen da det er dyrt å sende utifra Kina. Men det blir da sendt som gave og en får ikke noen moms eller toll i tillegg. Det fleste brudekjolene på de sidene kommer da på mellom 1500-2000 kroner inkludert shippingen.
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Til Hi! Eg er også 1.60, men har fått sydd kjolen etter mine mål så det går helt fint!
Kosel Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Den var nydelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mamma til K & M :-) Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Hvor mye er det å betale for shipping til Norge? Skal gifte meg til neste år og fant en fin kjole der, de er så billig at jeg kan bestile en brudepikke kjole til jente min og våres 3 nieser også Så gøy!! Takk for tips
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Tror du må regne ca 100-120 dollar i shipping. Dette betalte eg for 1 måned siden. Det ble ca 1650 kroner for brudekjole+ frakt. Nesten sånn at en har lyst å bestille en til å skifte på kvelden Er så sinnsykt fornøyd med resultatet at eg bestilte meg 3 aftenkjoler derifra på fredag. For de skal eg betale 116 dollar i shipping. Den totale summen for tre flotte aftenkjoler og frakt 1800 kroner.¨ Skal i flere brylluper til våren og det skal bli deilig å kunne velge i flere kjoler.
mamma til K & M :-) Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 Olga amanda, når skal du gifte deg? vi skal gifte oss til høsten endelig... Tenkte skal bestille en aftenkjøle som jeg kan bruke til nyttårsaften og en til martine til jul Lurer på kvaliteten og om de ser fask ut. Er du fornøyd med ditt? Flott ide det med å ha 2 bryllupskjole, en til kyrken og en til festen
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 28. oktober 2007 #11 Skrevet 28. oktober 2007 Her er brudekjolen eg bestilte. Den henger nå i skapet og venter på å bli brukt: http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=2540
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 28. oktober 2007 #13 Skrevet 28. oktober 2007 Eg skal gifte meg i juni:) Kjolen ser ikke fake ut på noen måte, og kvaliteten virker veldig bra. Var i Kina selv ifjor før tuppa kom til verden og fikk sydd endel klær til rimelig peng. Og det er skikkelige saker. Mine nærmeste venniner og svigermor har sett kjolen og er ordentlig imponert. For å si det sånn, det kommer til å være flere enn meg som kommer til å gå i kjoler derifra i mitt bryllup.
mamma til K & M :-) Skrevet 28. oktober 2007 #14 Skrevet 28. oktober 2007 hvet du om de syr andre kjoler, mener en som de ikke har der? etter bilder for eks? så en fint kjole i bergen hvit med svart i bryllupsmesse, koster myyyyyyyyyye.
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 28. oktober 2007 #15 Skrevet 28. oktober 2007 Det er bare å sende en mail å spørre. De er veldig serviceinnstilte og svarer raskt. Eg fikk gjort endringer på to av aftenkjolene eg bestilte så skulle ikke tro det var helt umulig
mamma til K & M :-) Skrevet 28. oktober 2007 #16 Skrevet 28. oktober 2007 ok, Takk for opplisningen, skal sende mail til de.
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 28. oktober 2007 #17 Skrevet 28. oktober 2007 Du får gi en lyd da om de syr på bakgrunn av bilder,
Gjest MMJ Skrevet 30. desember 2007 #18 Skrevet 30. desember 2007 Vil gjerne komme i kontakt med noen av dere som har bestilt fra denne siden!! Raskt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå