Gå til innhold

gummis...

dritgrei hei hei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter deg på gacebook, men du er jo ingensteder...

jeg så du hadde invitert meg på hotmailen min, men der er jeg ikke, min konto er på en annen mail, så du må gå inn på phantomet sin side eller no, også vinke til meg der, for jeg vil jo ha deg som venn!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-)

god jul!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GACEBOOK ha ha ha ha - det er et nytt konsept jeg har funnet opp helt selv, det er sånn at folk kan lage seg en profil og invitere venner til å bli med, også kan man ha kontakt med hverandre på tvers av landegrensene.... jeg tenkte det kune vært artig med noe slikt i denne travle hverdagen vi lever i :-)

Tror dere jeg vil komme til å gå noen i næringa med dette konseptet?

Skrevet

Mulig jeg er veldig treig, men jeg fant deg ikke hos Phantomet, jeg...? Men jeg skal jo være der jeg da - kanskje du kan se om du finner meg igjen?

Liksom sånn hallo, is anybody out there...? hihi. får igjen fjortisfølelsen her jo. Nesten så jeg hører Muffe og Gækki gaule i vei ;-)

Skrevet

Nudge nudge.... dritgreit er vennen min, du kan "stjele" henne derfra :)

Forresten så må du huske på at ungdommen ikke aner hvem Muffe og Gækki er, hahahahahahaha....

Skrevet

altså jenter... det er greit at dere skryter på dere å være født i steinalderen, men ikke ta fra meg muffe og gækki da ;-))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...