Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Er dette muligens noe av den slimproppen? føler ikke at det er så slimete, men absolutt litt tykkere konsistens på utfloden.. Våkna opp tidligere i dag, så var det liksom en gyllen mot brunlig farge på utfloden. Vaska meg med klut og da kom det litt mer.. Når jeg sto opp nå nettopp og gikk på do så var det mer rødlig farge i utfloden, slik at jeg så at det var blod.. Vet at jeg jeg har modnet en del den siste tiden.. Noen som har vært borti det samme eller?
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 kan det være tegningsblødning? i så fall begynner kroppen å jobbe med å få ut bebbissen snart. Ellers kan det vel være at du har irriterte slimhinner eller rett og slett et sår? Hvis du f eks har hatt sex i det siste?
Rakri Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Begge mine fødsler har startet slik. Kom rier noen timer senere begge gangene. Det var lite blod også, mer bare spor. Så det er mulig den lille gjør seg klar nå :-) Spennende... Venter her også..
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2007 Vet ikke helt hva som skjer.. hehe.. Har fortsatt litt fage på utfloden, men ikke noe blod nå da.. Mensmurringene kjenner jeg godt innimellom slagene.. så hvem vet? kanskje, kanskje om ikke så lenge? hehe.. kan godt holde seg inne et par uker til synes jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå