♡ Rødhette ♡ Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg er ikke sær når det kommer til arbeid på søndager.. Men synes det var veldig tidlig og begynne en søndags morgen.. Vi bor i rekkehus her så ganske tett bebygd samtidig.. Jeg som er sær?? =)
En_av_hver Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Det var tidlig ja. Hvis man MÅ gjøre sånne bråke-ting på søndager bør man vente til litt utpå dagen!!!
3 blå Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 De trodde kanskje klokka var 9... Men allikevel tidlig å begynne da.
kromis Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Det er faktisk ikke lov til å gjøre "bråketing" før etter kirketid på søndager! Man kan politianmelde slike naboer som ikke overholder loven om ro i tettbebygde strøk. Har hørt om en som fikk flere tusen kroner i bot fordi han klipte plenen etter kl 23 midt på sommeren. Tror at på hverdager kan man snekre/bygge mellom 7-23 og i helgene 9-23 på lørdag og søndag etter kl 12.00. Men det husker jeg ikke akkurat nå, vet at det sto om dette i avisen tildligere i år...;-)
nickoline og supermann Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 for meg er det ikke forskjell på søndag og tirsdag i den forstand.......... har forståelse for at man må jobbe i helgene for å få gjort det man skal..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå