Gå til innhold

hva slags vinterpose til vogna bruker dere til 1åringen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er å anbefale? synes voksiposen blir alt for stor til vogna jeg bruker, så tenker på noe annet enn den. trenger noen tips her!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte en ullpose med navnet basson for 6 år siden som er helt topp. Det er laget til hull til selen og glidelås på begge sider oppå godt å ha nor vi er på handling! dette er 3 mann som bruker den.Vi har også voksipose men den er veldig lite brukt. Er de veldi kalt bruker vi et ullteppe i tillegg. Tips: pass på at den er god å åpne oppå og at de er hull til selen. lykke til!!

Skrevet

Jeg har voksipose og er kjempe fornøyd.. har teutonia mistral..

Skrevet

har en odenwalder lammy xl fra lilleprinsen.no - kjempefornøyd :)

Skrevet

Bruker både Simo kombi og Emmaljunga Scooter, og har i de en Odenwalder mucki..

God pose og god plass i vognene til den!

Skrevet

jeg bruker ikke pose noe særlig.. hun sitter ikke så mye i vognen.. bruker av og til bare dynen.. men i dag brukte hun posen sin da.. har en ticket to heaven dunpose.. men den er ikke så veldig stor da.men siden hun er liten for alderen så passer hun perfekt oppi den enda...

Skrevet

Nå har jeg Brio sin fleecepose, med en liten gåsedunsdyne, når det blir kaldere går jeg over til den gode gamle voksiposen:)

Skrevet

Min gamle lammeskinnspose. Har en arvet voksipose, men den har jeg ikke vurdert å bruke enda. Lammeskinnsposen er bare så lun og god.

Skrevet

vi har også Odenwalder lammy xl og den er vi veldig fornøyd med. Hun er alltid god og varm i beina og kan bruke den til hun er 4? stor og god...sover godt i den også!!

Skrevet

Voksipose. Regulerer heller med mindre/mer klær. :-)

Skrevet

odenwalder eller hva den heter.. den med bamse inni, ikke lammeskinn

Gjest renate&nydelige christina
Skrevet

Vi har kaisers ullpose, den er helt topp,kjemperomslig og med hull til seler...:-)

Skrevet

Har dunpose. Det fulgte med et lammeskinn i denne, så den er heilt topp. Hull til fem-punktsseler i pose og skinn. Merke husker eg ikkje...

Skrevet

Odenwalder, og er kjempefornøyd :))

Skrevet

vi bruker kjeledress og lobber. er det ekstra kaldt tar vi et teppe på og så har han jo skinnet i vognen også.

Skrevet

Vi bruker fortsatt Odenwalder den i dun og bamsen inni. Eller fortsatt; må le litt.

Foreløbig har den kun vært brukt en gang, enda i høst men ja, skal brukes i vinteren nå igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...