Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Noen som er med? - Treffes en plass hvor ungene kan leke litt, vi kan spise lunsj eller no..?? Evt hvor?? Har skjønt at det er mange fra Lillestrøm området her...så det går jo ann å ta et treff der.. Er jo ikke så langt utenfor Oslo for de som bor i byen heller.. Eller vi kan treffes i Oslo.. Forslag??
alene pappa Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 er med jeg. om jeg får lov da. kunne kanskje hvert på ett sted som hoppeloppeland?
Nina & gogutten Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 er med vi og, men mini er bare 14 måneder(nesten).. bor i lillestrøm, alenemamma.. har valgt att gå hjemme en stund, så er alltid treffbar jeg... =) klem
Starchild Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 jeg også har litt lyst å være med:)Min lille er bare 7 mnd, men hadde vært koselig å treffe folk i samme situasjon..Når er det??Jeg flytter til oslo i desember, men skal bort nå til helgen (søndag) og være i nesten 2 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå