dumme mamma Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Tenkte kanskje på 10 - 15 kr. pr dag jeg. Er det lite? Hører folk snakker om PS2 spill, dvder, spill etc. Blir ikke det fryktelig dyrt da, er jo tross alt 24 gaver. Tenkte jeg skulle ta en dyrere på julekvelden jeg da
ALIICE Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Blir å henge opp kronestykker og femmere på mini sin kalender, så den blir ikke dyr nei=) Av prinsipp kjøper jeg ikke en masse "skrot" leker til kalenderen. De får nok gaver på julaften.
Mammapudding Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Nå er ikke Leah mer enn 3 mnd snart, så hun får nok ikke kalender i år:) Men jeg får kalender hvert år fra mamma (ja, er ikke blitt voksen på det området enda og i den er det alltid en liten godteting..fra 1-10 kr og en litt større ting på julaften, blir kjempeglad jeg og det ble jeg da jeg var lita også selv om venninner kom å fortalte om alt det dyre de hadde fått i sine kalendere:) Kommer til å gjøre det samme med Leah, trenger ikke å være dyrt å glede et barn
dumme mamma Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2007 når hun blir større (hun er 14 mnd) kommer jeg til å lage kalender med pakker som hun selv kan lage julepynt av, ting vi kan gjøre sammen, som f.eks. bake pepperkaker, gå i skogen å finne kongler vi kan lage julepynt av, finne bar til å ha på trappa etc. Men hun er jo for liten til det ennå, så må finne på noe annet lurt, kanskje duplo eller nå, det er jo noe de har og setter pris på, som ikke bare blir borte i legehaugen,
dumme mamma Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2007 takk det var bra, har ikke lyst til å lære henne at det er tingene som er viktig, men at det er tanken og det vi gjør sammen!
ana baroma Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Til jr på sju har jeg kjøpt ei eske lego (tilbud til rundt 60,-) med bare klosser i, også får han litt i hver pakke de dagene han er hos oss. Vi deler kalender med mamman, så uansett blir det ikke så dyrt. Men gidder ikke kjøpe en haug med småting som kastes etter en dags bruk. Lego holder i åresvis, og jeg leker enda med det når jeg får sjansen, hene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå