Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 sparker ikke gutten min så mye å så hardt lengre? den siste uken har jeg nesten ikke kjent han, bare så vidt en liten dytt kanskje, men som regel kjenner jeg det ikke bare på en plass når han sparker,men det virker som det gir ett lite ekko i magen min og jeg kan kjenne vibber litt lengre bort fra sparket??? noen som skjønte dette? han sparket meg jo så hardt fra uke 17-20, men nå har det vært så rolig i ei uke!
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Kanskje morkaka di har flyttet litt på seg, sånn at den tar av for sparkene. Jeg har morkaka foran, og kjenner kun spark ned mot blæra og litt opp mot ribbena. Regner med han sparker andre steder og, men det merker jeg ikke pga morkaka. Er i uke 24....
3troll blir til 4troll Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 de blir jo roligere etterhvert også, pga at det blir mindre plass å bevege seg på der inne
BlåklokkaVest Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Hvis de legger seg med ryggen mot magen din, slik at de ligger med bein og armer mot ryggen din, så er det ikke alltid like enkelt å kjenne sparkene. Da blir det mer dulting på en måte. Det ekkoet kjenner jeg igjen :-) Antagelig er det når babyen sparker med beina og treffer et annet sted med hodet. Eller at h*n sparker og bokser med hendene om en annen. Min har lagt på denne måten 2-3 uker nå, før h*n plutselig en dag snudde seg. La seg med hodet ned også, så jeg fikk kjenne sparkene skikkelig øverst på magen! Morro! :-) Jeg har morkaka på framsiden, så når h*n sparker midt på magen, så kjenner jeg bare dulting. Blir jo som en pute mellom den morkaka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå