dumme mamma Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Hører noen sier at den og den er helt normal når det gjelder vekt og lengde. Hva er det da? Jeg er 173 og 64 kg, er det normalt, tynt eller tykt?
*Minnie Mus* Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Tror det som er normalt egentlig er ganske så individuelt jeg. Høres jo ut for meg som om du er nokså normal, men hvem vet, du kan jo være tynn som en strek for alt jeg vet he he.. Er man forholdsvis høy, så ser man jo ofte bare kraftig ut, i motsetning til de som er mer kortvokste. Da ser man liten og feit ut bare he he... Går jo an å sjekke BMI da. Men den er jo ikke helt 100% den heller:-)
Hjertefamilien Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg er som deg, 173 og 64 kg. Går ofte ned til 61.. og så opp igjen til 64.. Trivselsvekt er 64 kg :-) Føler meg ganske normal.....
dumme mamma Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2007 hehe, høres ut som vi er like, har akkurat vært nede i 61 jeg og men så var det opp igjen. Kunne tenkt meg å ha vært 60 da. Da er vi vel rimelig normale da! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå