mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 huff jeg har fått sinnsykt mye mørkt hår spesielt på magen!! hele magen vel og merke!! sambo sier jeg ser ut som en mann der!! er det flere????
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Ja... Jeg har alltid hatt litt hår på magen, men nå er det ekstra ille Kjipt, ser helt teit ut...
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2007 ja syns jeg å så derfor spør! vi skal ut å bade på badeland idag og den badedrakta jeg hadde liggende i skapet er for gjennomsiktig og jeg nekter å bade med så mye hår på magen i vanlig bikini! så håper de selger noen bine badedrakter der idag!!!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Er jo bare å ta bort hårene før du skal bade, da....
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 NEI, ikke gjør det. Da bare kommer det ennå mer tilbake også blir du ikke kvitt det etterpå. Fikk beskjed om det av jordmor da jeg lurte i første svangeskap, det er hormoner som gjør det. De ekstra hårene på kroppen forsvinner etter fødsel.... + endel mer hår desverre, på hodet...
*Mamma-i-Mars* Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 jeg og har svarte hår på magan, flirer når jeg ser på det hehe...vet at det drar vekk når bebien kommer.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 har alltid hatt lyst lyst dun på magen, rundt navelen og omegn..men nå, uff å uff, har disse hårene blitt mørkere. det er såååå pinelig! Måtte de forsvinne naturlig..
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 uff har det samme problemet jeg også.... Har alltid hatt mørkt hår på magen, men har tatt solarium så de er blitt lysere. Men nå som jeg er gravid er det bare blitt flere av de og det har jo vært en dårlig sommer så de er ikke bleket og jeg vil ikke ta sol...håper det blir bedre etter fødselen
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Tror dette er veldig vanlig! Det tipset jeg har fått og som jeg tror det er lurt å følge er å IKKE ta det bort!! De forsvinner nemlig av seg selv etter fødselen, men hvis du begynner å barbere/vokse og styre så blir det verre, og går ikke så fint bort av seg selv. Så du får leve med litt pels på magen i vinter:-) Varmt og godt for babyen vet du;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå