Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Hei, kan noen svare meg på om et temphopp fra 36,2 til 36,9 er håpefullt? Har nemlig tempet denne mnd, men ikke funnet EL. Nå er det en uke til IKM, kanskje noe mindre.... Sist mnd jeg tempet så ble jeg gravid (mistet etterpå) men da var tempen generellt høyere hele tiden melom 36,6 og 37,2. Hoppet den gangen kom også ca en uke før IKM. Nå lurer jeg på om jeg kan ha hatt EL og dette var et slikt temphopp man kan få når spiren fester seg???? Får uansett vite det om et par dager når jeg fortsetter å tempe, men jeg er så nysgjerrig og vil vite nå!!! :-D Andre som har hatt noe liknende?
nr2-imagen:) Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Ja det er et temp hopp! Det vil si du har hatt eggeløsning.. Kanskje du hadde EL litt sent. Men tempen holder seg høy i ca 10 dager etter EL uansett om du er gravid eller ikke.. viss den fortsatt er høy etter 10 dager kan du være gravid! Lykke til!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Man trenger ikke være gravid selv om den holder seg høy over 10 dager ETTER el. Dette kan varierer fra syklus til syklus og fra person til person. Det some r det typiske tegnet er at du får ett hopp ca 7-10 dager etter EL, men helelr ikke dette trenger å bety at man er gravid, derfor er det vanskelig å si. Dersom du har hatt EL nå når dette temphoppet kom, så er det noe galt med lutealfasen din. Den bør være minst 10 dager, ikke mindre, 14 er gjennomsnittet. dersom du ikke har hatt el før nå, og dersom mensen dukker opp før det er godt 10 dager nå, da bør du sjekke deg
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2007 Hei igjen, og takk for svar. Det jeg tnkte på var om jeg har "bommet" på EL (det vil si ikke funnet den), men dete "hoppet" opp til 36,9 som kom i dag er ca 7 dager etter forventet EL. Så jeg tenkte om det kune være slik at jeg kan være gravid likevel.... ? håpe håpe....
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 For at jeg må kunne svare på det, så må du legge ut alle tempene dine i denne syklusen her. Det er ikke så lett å si noe nå når jeg berre har de få du snakker om. Å det hadde vert greit å ha tempene fra den syklusen hvor du faktisk var gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå