fiskelisken Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 ..er 14 uker på vei og hadde egentlig tenkt til å kjøpe vogn endel senere..men nå så jeg en kjempe fin en på finn.no! Den har jeg skikkelig lyst på...og den koster bare 1500 kr. en super pris for min lommebok akkurat nå Flere som har vært så tidlig ute eller ? ...har forresten vært på ultralyd og alt så bra ut
tryde Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 jeg hadde vente litt men om du har dårlig med penger og du vet at det ikke blir bedre . så kjøp den. jeg skal selv vente til februar eller mars før jeg kjøper. er også 15 uker på vei nå.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 hvis det er akkurat en slik vogn du vil ha til en billig penge, og du har noe sted å oppbevare den så lenge- så slå til. jeg på den annen side ville ikkje kjøpt i uke 14, kan jo enda gå galt. og hadde blitt irritert på vognen som stod der og samlet støv sååå lenge. er 23 uker på vei, og venter 26 februar. skal vente til like før jul med å kjøpe vognen, en emmaljunga- ringte butikken som sa det var en passende tid å kjøpe på mtp leveringstid og sann..
fiskelisken Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2007 orker ikke tenke på at det er noe som kan gå galt jeg...ble så utrolig lettet når jeg var på ultralyd og alt så bra ut..en liten vilter krabat som hadde alle de riktige målene og et hjert som dunket som bare det Annbefaller Kvinnedoktoren på Nøtterøy..flinke folk og utrolig bra bilder Men jeg tenkte litt på det..kjøper vogn etter jul..sikkert masse tilbud da. Får heller bruke penger på mammaklær..har begynt å bli stoor
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg ville bare kjørt på og kjøpt vogna hvis det er den du vil ha. Kjøpte vogn tidlig selv også, og har ikke angret på det )
Krolla og Theodor Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Kjøp vogna.. Slo til tidlig jeg også (tror jeg var 16 uker på vei) fordi det var et tilbud som ikke kommer så ofte. Ikke tenk på alt som kan gå galt!!! Du har kommet deg godt over den værste kneika - skal man tenke sånn kan man ikke kjøpe noe før ungen er født (ei heller da, for ungen kan jo bli sjuk). Kos deg med magen og kjøp deg vogn.. Forhåpentligvis har du råd til noen klær attpåtil! :-)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Kjøp vogna! Er jo helt idiotisk å si at det enda kan gå galt!!!! Blir så irritert.... Det kan da gå galt når man er 8 mnd på vei, som 4 mnd! Og for all del, ikke kjøp inn noe før babyen kommer ut! Det kan gå galt når barnet kommer ut også!!! Kjøp vogna, og nyt svangerskapet! Ikke gå rundt å bekymre deg for at det kan gå galt. Du har vært på en UL og sett at alt har vært bra, så sjansene for at det går galt er minimal! ;-)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Hei:=) Jeg kjøpte min første vogn i 11-12 uke!Har alldri tenkt på det som noe dumt osv..Når jeg skulle på føste ul hadde jeg allerede kjøpt masse jeg..klarer ikke og vente:=/ Tenkte heller som så går det galt så går det galt,men dette er ting jeg liker uansett så det ville vi bare beholdt fordiom! Men når jeg kom i uke 18 angret jeg på kjøpet av vogn da...hehehe!Typisk..Jeg kjøpte først en kombi,men så det at et vinter barn krever bedre plass.Så nå har jeg kjøpt Emmaljunga duo:=) *Så et råd er jo og ikke forhaste deg...da kan du fort ende opp med 2 vogner!! *Ved neste graviditet kommer jeg ikke til og handle inn så mye før jeg har vært på UL,synes selv jeg var litt kjapp denne gang. Lykke til med vogn kjøpet:=)Håper du blir fornøyd
bollenr3 Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 Synes du skal kjøpe vogna:) Kjøpte vogn da jeg var 16 u sist. En satser jo på at det går bra!! Og hvis du skulle være så uheldig å miste barnet, er det jo bare å prøve å selge vogna igjen, eller sette den bort, til en eventuell neste gang..
Lillegull2008&2010 Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 Mitt råd er å kjøpe vogna Man har ingen garanti om barnet i magen er 4 mnd, 9 mnd eller 2 mnd etter fødsel... Jeg skjønner dem som venter også, men det kommer helt an på hvordan man tenker som person. Jeg mener det er bare å handle når man ser noe man bare må ha eller som passer lommeboken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå