Gå til innhold

"sex-sanger" til forføreri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en liten plan ang oppfiffing av samlivet, da vi har blitt litt vel rutinerte i det siste.

Jeg skal fortelle ham en erotisk novelle samtidig som at jeg utfører det jeg sier. (F.eks. "han drar hånden oppover låret hennes,kjenner at hun ikke har noe under skjørtet", men jeg drar hånden hans oppover låret mitt osv.)

Jeg er imidlertid IKKE noen sexgudinne på noe som helst vis, og gruer meg egentlig litt til å prøve noe som er så nytt i forholdet.

Men det kommer nok til å slå ann!

Jeg vil imidlertid spille musikk i bakgrunnen for å gjøre det litt mindre "farlig", men ikke noe tacky Tom Jones. Heller rolig, sensuell musikk, kanskje med noe litt "røffere" mot slutten av akten.

Har dere noen forslag?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stilig at du gjør noe du tror vil slå an, men jeg er alltid skeptisk når folk snakker om oppiffing og rutine. Vi er rutinerte vi også, men du verden så deilig det er, selv om vi har strøket hverandre for 1000ende gang på akkurat samme sted og samme måten, er det like spennende hver gang. Musikk er bra til å skape ulike stemninger, men hva folk ser på som sensuelt er nå så forskjellig. Noen liker Enya og Loreena McKennitt for eksempel.

Skrevet

Hei og takk for svar!

Ja, "rutine" er ikke nødvendigvis en negativ ting. Orgasmen blir ikke akkurat svakere for hver gang, selv om vi gjør noenlunde det samme som vi gjorde i forgårs. "Oppfiffingen" er bare for å overraske ham litt, da han er mye flinkere til det enn jeg er. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...