pyte Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Noen som har prøvd å bo i 3.roms i 3.etg i blokk uten heis med liten baby? Veldig lytt her, planlegger å flytte når babyen er født. Noen som har erfaring med å flytte med liten baby? Vil jeg være i form til dette? Har termin 7.april
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 vi bodde i 4 etg uten heis i 3.roms og flyttet da jeg var en 5 måneder på vei..jeg kunne personlig aldri tenkt meg å bo der med ei lita...både med tanke på husstøy, bæring opp og ned trapper og alt det fører med seg...merket veldig godt at jeg ble ubehagelig andpusten den siste måneden vi bodde der og det var skikkelig ubehagelig når en er hengiven treningsfan...hadde absolutt ikke blitt noe bedre de siste månedene og tiden etterpå hvor jeg hadde måtte bære opp hun lille hver gang... Dersom dere har mulighet, ville jeg selv ha flyttet før den lille kom.. det er mye styr med flytting, både med nedpakk, oppakking, vasking og alt dette her...skal du da i tillegg ta vare på babyen din...uff, nei For et styr! Da er det bedre den ligger i magen og kan være med deg over alt uten videre tilsyn Min mening ihvertfall!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Hei:) Vi bor nå i en 2 roms i 3 etg uten heis. Vi flyttet hit når jeg var 7 mnd på vei. Flyttinga i seg selv resulterte i at jeg fikk bekkenløsning,alt for mye bæring og alt for mye gåing i trapper. i tillegg vasket jeg ned den leil. vi flyttet fra helt alene. Mye jobb.. Men å bo i en 2roms i 3 etg uten heis med en unge har i grunn gått bra.. tungt å gå opp trappene ,særlig med ungen på armen + masse handleposer f.eks. Men jeg ser på det som en god trim.. hehe Men vi skal flytte om 4 mnd til nyhuset vårt og det gleder jeg meg uendelig mye til!!! uansett, flytt nå hvis du har sjansen. Få heller folk til å hjelpe dere med flyttinga ,slik at du unngår bekkenløsning osv... og etter fødselen har du nok med babyen,garantert:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå