snartmammapåny Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 trenger tips til bursdagsgave til en gutt som blir 2 år. I prisklassen opptil 100kr Hva interesserer disse guttene seg for da?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 * duplo * brio tog * Bøker * Små biler * tegnesaker * putte bokser * sparebørser Er iallefall det min 2åring synes er mest spennede
Skravlemamman Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Her er hva min toåring liker å leke med : Duplo med legobrett, Thomas toget, Postmann Pat bilen sin eller stort sett alt av biler og traktorer, hammerbrettet sitt, dyrefigurene sine eller å lese bok. Han elsker å synge sanger sammen med oss fra sangboka si:-)
imsdal med julesmak Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Kjøretøy i en eller annen variant! Det er det absolutt kjekkeste hos min 2 åring, det kan være biler, båter, fly etc. komme i form av leke, bok, dvd, cd etc. etc.
Mille** Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Vi skal i toårsdag i dag til en liten gutt og fikk beskjed om at båt eller bil stod øverst på ønskelista. Kjøpte en Elias badebåt og en bil men batteri. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå