starup Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 hei jeg kjøpte en "baby doppler" på ebay for en uke siden de kom i går. Betalte 20pund (ca 230,-) inkludert frakt fra hong kong. Det er et engelsk produkt. Med den kan man høre hjertelyd, spark, hikk osv. Egentlig fra uke 12 men jeg hørte hjertelyd i dag. Helt utrolig. Lett å bruke, anbefaler alle...
lip smacker Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Da har jeg lagt inn ett bud på e-bay jeg også,takk for spennende tips!!! Gleder meg til å prøve godsakene!!! hi-hi dette blir gøy!
starup Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 lykke til flere i Mai klubben som har kjøpt nå også og de er hittli fornøyde, lykke til
*En rosa og en blå* Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Jeg fikk bestilt, men etterpå fikk jeg beskjed om at de ikke leverte dette produktet til Norge, kun Storbrittania. Hvordan fikk dere bestillt?
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 oi, dette hørtes spennende ut.. noen andre som har prøvd`??
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Er det din første? Jeg gjorde dette på jobb (jobber som legesekretær, og har tilgang til doppler..) og fant det jeg trodde var fosterlyd.. syntes lyden var litt "treg", trudde den skulle være hurtigere.. Fant senere ut at det var min egen puls!! (hahaha) For jeg hadde ikke hørt fosterlyd før.. Det er min første og har derfor ikke hørt sånt før.. (unnskylder meg med det) Derfor spør jeg, fordi det er lett å finne feil.. Er du sikker på at du hørte den rette ? Skal være ca 140/150 slag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå