cecan24 Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 i går, så tok derfor en test i dagtidlig. Den var selvfølgelig negativ. Har ikm mellom i dag og onsdag, så hadde et lite håp om at det skulle være to streker på testen. I dag har jeg mensenmurring og ømheten i puppene er nesten borte. Men håper fortsatt at tr skal holde seg borte. Så sinsykt mange rundt meg som blir gravide for tiden. jeg vil også ha baby.... Men i dag blir det en rolig søndag, med mye sofasitting og litt rydding... Lykke til med testinga alle sammen. God søndag :-)
cecan24 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. oktober 2007 her er det vel bare å forberede seg på tr besøk. Veldig vondt i magen nå...Trøste meg med litt smågodt etterpå...
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 krysser fingrene for deg cecan24!!
cecan24 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2007 og nok en gang var symptomene tr. Samboern ble veldig skuffa.... Ja, ja. Bedre lykke denne pp. Har ikke så veldig mange bak meg, så skal vel egentlig ikke klage. Bare det at det virker som alle rundte meg som er gravide eller har fått barn klarte dette med en gang. Men plutselig så sitter jeg vel der med stor og rund mage jeg også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå